У Нафтогазі пояснили, як виправити помилкові показники лічильника
У газопостачальній компанії "Нафтогаз України" пояснили клієнтам, що робити у разі надання неправильних даних про споживання природного газу. Помилку можна виправити кількома способами
Про це йдеться в одному з коментарів представників "Нафтогазу" на сторінці компанії у Facebook, передає RegioNews.
Один із клієнтів попросив офіційно повідомити, як діяти, якщо випадково було надано помилкові дані з лічильників газу.
На це у компанії відповіли, що в разі надання за особовим рахунком помилкових показників лічильника необхідно звертатися до оператора ГРС (облгазу), де зобов'язані підкоригувати дані.
У разі переходу облгазу в групу "Нафтогаз", і якщо було передано недостовірні дані через онлайн-сервіси, то клієнти повинні передати нові показники шляхом:
- дзвінка у Контакт-центр за такими номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).Під час дзвінка потрібно натиснути 8 для зв'язку з оператором, якому необхідно розповісти про ситуацію.
- чат-бот NaftogazGasSupply у Messenger, де в повідомленні потрібно описати ситуацію, надати дані для ідентифікації, правильні показники та номер лічильника;
- також можна написати листа з усіма даними та поясненням на електронну скриньку — client@gas.ua.
Нагадаємо, що НАК "Нафтогаз України" закликав споживачів стежити за кольором газу. У випадку, якщо в побутових приладах він горить відмінним від блакитного кольором, варто звернутися до газової служби.