Онлайн-сервіси "Укрзалізниці" знову працюють після кібератаки

У суботу, 29 березня, онлайн-сервіси "Укрзалізниці" з продажу квитків працюють "стабільно"
Про це повідомила пресслужба компанії, передає RegioNews.
"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал. У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками, протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів", – йдеться в повідомленні.
У компанії також додали, що черг біля вокзальних кас немає.
Кібератака на "Укрзалізницю": що відомо
Попередній технічний збій в системі "Укрзалізниці" стався 23 березня. Через це не можна було купити квитки онлайн. Відновлення тривало кілька днів.
Уже 27 березня компанія "Укрзалізниця" відновила онлайн-продажі квитків на поїзди після кібератаки.
У п'ятницю, 28 березня, відбувся черговий збій у роботі електронної системи національного перевізника.









