У Vodafone пояснили, чому не працює їхній мобільний застосунок
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/_/1___4411_605x320.jpg)
У мобільного оператора Vodafone виникли проблеми з додатком вдень 12 грудня. Там повідомляють про значне збільшення навантаження на систему платежів через збій "Київстару"
Про це повідомляють у Telegram-каналі Vodafone.
Через значне збільшення навантаження на систему платежів Vodafone через збій роботи "Київстару" можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути чи помилки на платіжних сторінках при виконанні поповнення.
"Маємо велику кількість звернень від абонентів КС в наші кол-центри щодо послуги нацроумінгу. На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell", — зазначили у Vodafone.
Водночас користувачі повідомляють, що мобільний додаток My Vodafone не працює.
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі мережі мобільного оператора "Київстар". Основна причина збою – хакерська атака.
![](https://devb.regionews.ua/static/img/3/8/38_main_v1703596130_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/5/e/5e6a1fce8dbdb_1567082696_4365_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/1/1111_13_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/i/m/img_2453_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/_/1___6299_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/i/m/imgonline_com_ua_frame_blurred_npio8xr5nscncr48_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/_/1___5491_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/3/8/38_main_v1703596130_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/5/e/5e6a1fce8dbdb_1567082696_4365_605x320.jpg)