У ПриватБанку повідомили про проблеми у роботі сервісів через збій у "Київстарі"
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/_/1___4408_605x320.jpg)
Масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" вплинув на роботу деяких банкоматів та терміналів самообслуговування ПриватБанку
Про це у коментарі РБК-Україна розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга, передає RegioNews.
"У зв’язку зі складностями в роботі мобільного оператора "Київстар" деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку", - сказав Серга.
За його словами, банку відомо про ситуацію зі складнощами. Наразі докладається максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію.
"Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуги бути поряд у режимі 24/7", - додав прессекретар банку.
Серга також навів оцінки масштабів збоїв у ПриватБанку: банкоматна мережа - 5%, POS-термінали - до 30%.
Нагадаємо, 12 грудня також стався масштабний збій у роботі мережі мобільного оператора "Київстар". Основна причина збою – хакерська атака.
![](https://devb.regionews.ua/static/img/3/8/38_main_v1703596130_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/5/e/5e6a1fce8dbdb_1567082696_4365_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/1/1111_13_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/i/m/img_2453_290x180.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/_/1___6299_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/i/m/imgonline_com_ua_frame_blurred_npio8xr5nscncr48_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/1/_/1___5491_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/3/8/38_main_v1703596130_605x320.jpg)
![](https://devb.regionews.ua/static/img/5/e/5e6a1fce8dbdb_1567082696_4365_605x320.jpg)