У ПриватБанку повідомили про проблеми у роботі сервісів через збій у "Київстарі"
Масштабний збій у роботі мобільного оператора "Київстар" вплинув на роботу деяких банкоматів та терміналів самообслуговування ПриватБанку
Про це у коментарі РБК-Україна розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга, передає RegioNews.
"У зв’язку зі складностями в роботі мобільного оператора "Київстар" деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку", - сказав Серга.
За його словами, банку відомо про ситуацію зі складнощами. Наразі докладається максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію.
"Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуги бути поряд у режимі 24/7", - додав прессекретар банку.
Серга також навів оцінки масштабів збоїв у ПриватБанку: банкоматна мережа - 5%, POS-термінали - до 30%.
Нагадаємо, 12 грудня також стався масштабний збій у роботі мережі мобільного оператора "Київстар". Основна причина збою – хакерська атака.