UA | RU
07 квітня 2020, 17:29

Українські політики у березні витратили на рекламу у Facebook понад 100 тисяч доларів

Більшість політреклами місяця присвячена коронавірусу. Політики звітують про допомогу медикам, критикують рішення місцевої влади та переймаються впливом карантину на економіку.  Частина з найбільших рекламних кампаній таргетована на окремі регіони
Більшість політреклами місяця присвячена коронавірусу. Політики звітують про допомогу медикам, критикують рішення місцевої влади та переймаються впливом карантину на економіку.  Частина з найбільших рекламних кампаній таргетована на окремі регіони

Про це йдеться на сайті мережі ОПОРА, пише RegioNews.

Протягом березня на 1034 публічних сторінках політиків і партій у Facebook та Instagram опублікували 2274 рекламних оголошення. За мінімальними розрахунками на ці промо-кампанії було витрачено 107 тисяч 722 долари, за максимальними - 188 тисяч 407 доларів.

Одна з найдорожчих реклам місяця стосувалася пандемії коронавірусу для жителів Одещини. Колишній депутат Одеської облради, бізнесмен та блогер Петро Обухов сплатив більше тисячі доларів за промо-кампанію сайту, де можливо зареєструватися як волонтер чи залишити заявку про необхідну допомогу. Публікацію за тиждень трансляції переглянули від 900 тисяч до 1 млн користувачів, переважно з жіночої аудиторії (75 %).

Інша реклама, яка коштувала таку ж суму, оплачена "Євросолідарністю". Повідомлення з критичною оцінкою роботи Державного бюро розслідувань (основний меседж – ДБР фабрикує політичні справи) транслювалося майже два тижні. Його переглянули більше 1 млн користувачів з Київщини, Дніпропетровщини, Полтавщини, Вінниччини, Черкащини, Житомирщини, Чернігівщини, Кіровоградщини.

Майже щотижня у березні найбільше політреклами пропонувалося користувачам зі столиці України – 14,4%.

Окрім киян у фокусі рекламодавців жителі Дніпропетровської (12,7%) та Львівської (9,3%) областей. Часто рекламу пропонували мешканцям Харківської (6,3%), Одеської (6,2%), Полтавської (5,1%), Вінницької (4,6%), Івано-Франківської (4,1%) та Черкаської (4%) областей. Ці ж області переважали у таргетингу й в лютому. Фактично не пропонувалася до перегляду політична реклама користувачам Луганщини (0,6%).

Як і в лютому, очолила список найщедріших рекламодавців місяця сторінка експрезидента Петра Порошенка. На трансляцію 23 рекламних оголошень Порошенко витратив 6622 долари. Окрім активних публікацій з промоцією власне сторінки та Telegram-каналу, сторінка оплачувала пости із заявами політика щодо викликів на допит в ДБР, щодо судового розгляду і рішення Шевченківського суду міста Києва щодо кримінальних справ проти Петра Порошенка та пости про волонтерські ініціативи фонду Порошенка у боротьбі з епідемією Covid-19.

На другій позиції - колишній депутат Харківської міськради, адвокат Анатолій Родзинський. У березня на сторінці транслювалося 19 оголошень, за які було сплачено 4551 долар. Усі платні оголошення на сторінці стосувалися теми коронавірусу, а деякі дискредитували міського голову Геннадія Кернеса. Більшість рекламних кампаній були спрямовані на жінок (майже 75%) з Харківщини.

Третє місце посідає сторінка телевізійного політичного шоу Шустер LIVE, яка протягом лютого опублікувала 99 рекламних оголошень вартістю 4392 долара.

gnews gnews Підписуйся, щоб дізнаватись новини першим Підписатись
31 березня 2025
Дубайська трагедія із львівською моделлю OnlyFans: що чекає на українок у близькосхідних монархіях
В останні три роки, після початку повномасштабної війни, кількість українців, перш за все – українок, за кордоном серйозно зросла. Наші з вами співвітчизники опинилися в різних країнах світу, в різних...
27 березня 2025
Смертники від ФСБ. Чому Росія очікувано розпочала 2025 рік із терактів в Україні
2025 рік увійде в історію російсько-української війни як початок справді терористичної її складової – уже без жодних військових прикриттів, а напряму. Російські спецслужби, перш за все Федеральна служ...
26 березня 2025
Мізерна пенсія та брак ліків: як живуть люди з інвалідністю в умовах війни
В Україні налічується понад три мільйони людей з інвалідністю. У зв'язку з військовими діями ця цифра продовжує зростати. Водночас людина з обмеженими фізичними можливостями має вкрай низьку підтримку...
24 березня 2025
Битва в Арденнах, якої не було. Що чекає на український футбол далі
Збірна України знову поступилася у ключовому матчі. Причому не просто поступилася, а відверто зганьбилася. Та найгірше у цій історії, що висновків ніхто робити не стане. А це з великою долею імовірнос...
Більшість українців вважають, що США втомились від України
01 квітня 2025, 11:42
Понад 350 нових зразків озброєння допустили до експлуатації у ЗСУ у 2025 році
01 квітня 2025, 11:37
Хвилина мовчання в Києві: на білбордах з’являтимуться нагадування
01 квітня 2025, 11:12
На Вінниччині судитимуть посадовицю ТЦК та її спільника, які побили військовозобов’язаного
01 квітня 2025, 10:50
Трагедія у Львові: під колесами трамвая загинув чоловік
01 квітня 2025, 10:48
На Закарпатті прикордонники затримали громадянина Сенегалу, який намагався втекти на велосипеді з Угорщини
01 квітня 2025, 10:39
В Україні запрацював електронний кабінет ВЛК: що потрібно знати
01 квітня 2025, 10:35
Американська точка зору на хронологію війни 2022-2024
01 квітня 2025, 10:28
На Одещині шукали 13-річну дівчину
01 квітня 2025, 10:21
Повітряні сили розкрили, якою зброєю РФ атакувала Україну
01 квітня 2025, 10:11