Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко, передає RegioNews.
Вона пояснила, що раніше цей статус не відображався в застосунку через високий відсоток людського фактору в помилках територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки під час внесення інформації про громадян до реєстру Оберіг.
"Актуальний статус бронювання тепер відображається у 340 000 громадян в Резерв+. На жаль, відсоток людського фактору в помилках ТЦК щодо внесення інформації про громадян до реєстру Оберіг залишається високим. Не завжди ТЦК вносять інформацію щодо броні до реєстру. Інколи це забирає тижні, а то й місяці", — повідомила посадовиця.
Якщо ваше бронювання було лише на папері, статус "Заброньовано" з'явиться в застосунку.
Якщо ваша бронь ще триває, але в застосунку цього не було — новий термін має відобразитись в Резерв+.
Катерина Черногоренко зауважила, що частину наказів про бронювання не вдалося оцифрувати через відсутність інформації, що ідентифікує конкретну особу. За її словами, фахівці вже працюють над чітким та прозорим алгоритмом, щоб усі заброньовані громадяни могли отримати актуальний статус в Резерв+.
"Нагадаю, що разом з Мінцифрою та Мінекономіки ми готуємось до бета-тестування послуги електронного бронювання для підприємств. Скоро цей процес стане автоматичним і непомітним для громадян. Бігатимуть дані, а не люди", — додала заступниця міністра оборони.
Нагадаємо, 18 червня в Резерв+ з'явився QR-код і це означає, що електронний військово-обліковий документ отримав таку саму юридичну силу, як і паперовий.
Раніше повідомлялося, що станом на 17 червня 1,5 млн громадян України вже оновили свої облікові дані через мобільний застосунок Резерв+.