Про це повідомила пресслужба Мінінфраструктури, інформує RegioNews.
"Річкові перевезення лише флотом УДП є альтернативою 2-5 тисячам вантажівок", - йдеться в повідомленні.
УДП пропонує три лінії для баржевих караванів.
Україна - Галац. Це найбільш швидкий маршрут для перекидання вантажу через західний кордон до країн ЄС. Річковий караван може здійснювати 5-7 рейсів до Галацу на місяць. Термін доставки контейнерів складає лише кілька днів.
Україна - Регенсбург. Маршрут дозволяє доставити вантаж у Німеччину, в найближчу точку до основного ринку споживання українського експорту, або в будь-який порт на Середньому та Верхньому Дунаї. Але тривалість рейсу довше ніж у випадку доставки в Галац.
Україна - Констанца. Доставка вантажу в один з найбільших європейських морських портів, з можливістю подальшого експорту в будь-яку точку світу.
Пароплавство також планує виставити на контейнерні лінії додаткові баржеві каравани, які щомісячно забезпечать доставку 2,1 тис. TEU до Регенсбургу (Німеччина), або 5,9 тис TEU до Констанци (Румунія), йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, вранці 20 лютого польські фермери посилили протести поблизу ПП "Медика-Шегині". Протестувальники перекрили залізницю та розсипали збіжжя з вантажного вагону на колії.
Як повідомлялося, наразі заблокованим для вільного руху вантажівок є "Ягодин – Дорогуськ", "Угринів – Долгобичув", "Устилуг – Зосін", "Шегині – Медика", "Рава-Руська – Гребенне" та "Краківець – Корчова". Завдяки послузі "єЧерга" з українського боку кордону немає фізичних черг на виїзд, натомість на територій Польщі на дорозі очікують близько 3 тисяч вантажівок.
Віцепрем'єр-міністр з відновлення Олександр Кубраков провів термінові перемовини з головою Бюро нацбезпеки Польщі Яцеком Сєвєрой щодо неприпустимості блокади кордону, зокрема, пасажирського транспорту.