Про це мер Києва Віталій Кличко повідомив в ефірі телеканалу "Київ", інформує RegioNews.
За його словами, міська влада вже уклала на виконання проєктних та першочергових відновлювальних і підготовчих робіт. Наразі тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на ній бурової установки та буріння паль.
Сама проєктна документація буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижні. У результаті буде остаточно визначено вартість і уточнені терміни виконання робіт. Одразу після затвердження проєкту розпочнуться основні відновлювальні будівельні роботи.
Кличко зауважив, що ця ділянка тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
"Ми вже отримали попередні висновки експертів Науково-дослідної судово-експертної установи стосовно причини деформації тунелю на "синій" гілці метро між станціями "Деміївська" та "Либідська". Експерти говорять про помилкові проєктні рішення та неякісні будівельно-монтажні роботи зі спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Експертне дослідження ще триває. Остаточні висновки будуть надані після розробки котловану та обстеження й експертизи тунелю ззовні", – зазначив Кличко.
Нагадаємо, рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" (усього 6 станцій) у Києві закрили 8 грудня на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року.
19 грудня столичні правоохоронці у зв’язку з виникненням аварійної ситуації провели огляд території над станцією метро "Деміївська".
Керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський заявив, що перші тріщини на "синій" Оболонсько-Теремківській гілці метро у Києві з'явилися через три місяці роботи цієї ділянки - ще в 2011 році.
Додамо, раніше повідомлялося, що Київський метрополітен розірвав договір з "Київметробудом" на будівництво метро на Виноградар через зрив термінів будівництва.