Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook повідомив депутат Київської міської ради, член тимчасової контрольної комісії щодо аварійної ситуації на метрополітені Тарас Козак, передає RegioNews.
Вартість ремонту досі не відома.
"Поверхня місця аварії укріплюється для того, щоб могла працювати важка техніка. Планується вирити котлован та провести додаткові експертизи стану ґрунтів. Попередньо заплановано замінити бетонний тунель на ділянці 27 метрів, додатково посилити його за рахунок хімічного укріплення ґрунтів ззовні та металічного каркаса всередині тунелю", – написав Козак.
За його словами, строком відновлення експлуатації цієї ділянки столичної підземки, експерти наразі називають початок червня. Вартість ремонту досі не відома, тому що немає проєкту. Також відкрите питання, чиїм коштом буде проводитися ремонт.
Наразі на проблемній ділянці фахівці демонтували колії, знеструмили його, а також встановили спеціальні конструкції на ділянці 72 метри. Як свідчать встановлені ще в грудні маячки, руйнування тунелю не відбувається.
Нагадаємо, рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" (усього 6 станцій) у Києві закрили 8 грудня на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року.
19 грудня столичні правоохоронці у зв’язку з виникненням аварійної ситуації провели огляд території над станцією метро "Деміївська".
Керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський заявив, що перші тріщини на "синій" Оболонсько-Теремківській гілці метро у Києві з'явилися через три місяці роботи цієї ділянки - ще в 2011 році.
Додамо, раніше повідомлялося, що Київський метрополітен розірвав договір з "Київметробудом" на будівництво метро на Виноградар через зрив термінів будівництва.