Про це повідомляють у Telegram-каналі Vodafone.
Через значне збільшення навантаження на систему платежів Vodafone через збій роботи "Київстару" можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути чи помилки на платіжних сторінках при виконанні поповнення.
"Маємо велику кількість звернень від абонентів КС в наші кол-центри щодо послуги нацроумінгу. На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell", — зазначили у Vodafone.
Водночас користувачі повідомляють, що мобільний додаток My Vodafone не працює.
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі мережі мобільного оператора "Київстар". Основна причина збою – хакерська атака.