Про це йдеться в розслідуванні BIHUS Info "Великий будівельник" Голик продовжує їздити на Банкову попри скандал з дорожнім розпилом", пише RegioNews.
Журналісти-розслідувачі зафіксували автомобіль Голика, який в серпні 2023 року регулярно виїжджає з котеджного містечка під Києвом та їде до урядового кварталу та проїжджає блокпост на в'їзді без зупинки та перевірки. Камери журналістів зафіксували також і самого Голика, який виходить з цього авто.
За інформацією BIHUS Info, Голик зараз їздить в Офіс Президента як на роботу, але робить це непублічно. Журналісти нагадали, що після перемоги Володимира Зеленського на президентських виборах Голик, не маючи жодної офіційної посади в ОП, став "консультантом" та "ідеологом" наймасштабнішого та найскандальнішого проєкту глави держави – "Велике будівництво". З Голиком асоціювалися усі скандали навколо "Великого будівництва".
"Це і створення так званого "Картелю" – закритого клубу дорожніх компаній, які усі найбільші тендери почали розігрувати між собою, це і місцями просто божевільні націнки. Журналісти шукали, знаходили, доводили, показували, але ім'я консультанта Голика з'являлося виключно у статтях і сюжетах, а не у кримінальних провадженнях", - йдеться в розслідуванні.
Один з найбільших скандалів навколо "Великого будівництва" пов'язаний з діяльністю компанії "Будінвестінжиніринг" – компанії, яка з'явилася у Дніпрі разом з приходом на посаду голови Дніпропетровської ОДА Валентина Різниченка – давнього партнера Голика, з яким вони разом працювали у холдингу УМХ. В Дніпропетровській ОДА Голик став радником Різниченка, і одразу компанія "Будінвестінжиніринг" почала отримувати великі замовлення в межах президентського проєкту, консультантом якого і був Голик. За два роки, стверджують в BIHUS Info, ця фірма набрала підрядів на суму близько 8 млрд. грн. Після ж початку повномасштабного вторгнення "Будінвестінжиніринг" отримав на експлуатаційне утримання доріг Дніпропетровської області 1,5 млрд грн.
Така нахабність, зазначають в BIHUS Info, привернула увагу журналістів, які розкопали зв'язок між "Будінвестінжиніринг" і Голиком. Виявилося, що одна із співзасновниць компанії – Яна Хланта і є давньою подругою Різниченка. При цьому журналісти виявили факти спільного польоту за кордон Різниченка, Голика та Хланти.
"Після виходу розслідування справою зайнялися САП та НАБУ. Детективи провели низку обшуків, прийшли навіть і до Голика, щось вилучили… Але далі все якось дивно пішло, фітнес-тренерка (Яна Хланта) позбулася своєї частки в компанії, Різниченко, хоч і з величезним запізненням подав заяву на звільнення і зник з поля зору, компанія продовжує отримувати мільйони на все теж експлуатаційне утримування доріг, свіжий платіж надійшов днями, буквально 13 вересня, а Голик хизується своїми велопрогулянками і час від часу навіть катається за кордон і регулярно їздить на Банкову", - йдеться в розслідуванні.
Сам Голик на запитання журналістів, чи відвідував він офіс Президента і з якою метою прямої відповіді не дав, зазначивши, що "Офіс Президента може відвідувати хто завгодно".
"Погано, коли людина взявшись за роботу на державу уникає офіційних посад, множачи свої активи, зберігаючи величезний вплив і не маючи жодної відповідальності", - підсумували в BIHUS Info.
Нагадаємо, що у своїх розслідуваннях RegioNews – "Велике будівництво". Якими "схемами на дорогах" найближче оточення підставляє Зеленського", та "Схеми "Великого будівництва"-2: малювання цін "від ліхтаря" та освоєння коштів за незроблені дороги" - детально зупинилися на існуючих схемах в дорожній галузі. А також в статті Резніченко повертається. І до чого тут тріо Голик-Тимошенко-Єрмак та "Велике будівництво" розповіли про повернення цінного порошенківського кадра та бажання Банкової розв’язати в своїх інтересах ту кризу, в яку після виборів-2020 занурилася із головою новообрана Дніпропетровська облрада.
Також в матеріалі 20 млрд грн. на асфальті. Як у Кирила Тимошенка "освоїли" два річних бюджети Дніпропетровщини стало зрозуміло, що практично всі найбільші дорожні будівництва на Дніпропетровщині зараз веде фірма "Автомагістраль-Південь", якій всього за рік дали підрядів на суму майже 20 млрд грн., а це як два річних бюджети області. У свою чергу, в статті 5 млрд. за півроку. Як Кирило Тимошенко перетворив Харківщину на свою" годівницю" йдеться про те, як і завдяки кому компанія "Автомагістраль-Південь" стрімко увірвалася на ринок будівництва та ремонту доріг на Харківщині.