Про це розповів волонтер Юрій Степанець на своїй сторінці у Facebook, передає RegioNews.
Юрій перебував в Одесі та збирався до Києва у справах. Придбати квиток для людини з інвалідністю можна лише в касах, а онлайн можна переглянути кількість доступних місць.
Чоловік подзвонив на гарячу лінію Укрзалізниці, щоб замовити послугу, проте йому сказали звертатися безпосередньо в касу. Оператор повідомив, що каси на вокзалах працюють цілодобово.
Діставшись того ж дня на вокзал, Юрій виявив, що каса для людей з інвалідністю зачинена. На іншій касі йому повідомили, що придбати квиток у спецвагон можна лише до 20:00.
Наступного дня він приїхав о 18:00, але працівники вокзалу сказали, що потрібно було до 17:00, тому що "Київ не прийме заявку".
"І тут Остапа понесло. Не витримавши такого пінг-понгу, я попросив викликати адміністрацію вокзалу. Через декілька хвилин до мене підійшла начальниця каси та запросила до свого кабінету. Провівши декілька маніпуляцій з телефоном та комп'ютером - о чудо. Мої квитки зараз будуть готові", - пише Юрій.
До речі, спецвагон для людей з інвалідністю - це те саме купе, але розширене та на одну особу.
Автор блогу "Залізні магістралі" Олег Васильєв своєю чергою помітив, що з Києва на Одесу відправляється поїзд №105, у складі якого є вагон для пасажирів, що пересуваються у колісному кріслі.
"У продаж в останню мить викидаються два місця в інклюзивному купе. Яка складність продавати ці місця онлайн пасажирам з інвалідністю? За регламентом такий пасажир повинен замовити спецвагон за 5 днів безпосередньо у касі на вокзалі. А, що буде, якщо він купить квиток сьогодні, прямо зараз, його не пустять у вагон?" - пише він у своєму Facebook.
Нагадаємо, раніше через великий попит пасажирів на поїздки до західної України в літній сезон, Укрзалізниця призначила додаткові поїзди з Києва до Львова.