Про це пише RegioNews із посиланням на Avianews
Наразі фахівці ДП "Антонов" знімають ті деталі, які збереглися. Вони можуть допомогти у розробці нової версії літака, якщо ухвалять таке рішення.
Попри те, що з Ан-225 було демонтовано, крило та хвостове опірення, силует фюзеляжу досі нагадує контури "Мрії".
"Найбільше під час бойових дій постраждала носова частина авіалайнера. Пожежа знищила кабіну пілотів з усім обладнанням, носову секцію фюзеляжу, двигун, шасі та частину крила. Хвостове опірення, яке збереглося, може допомогти в будівництві нового Ан-225, а ось двигуни з літака вже в роботі кілька місяців", — зазначають у повідомленні.
Відомо, що "Мрія" має шість двигунів Д-18Т. Аналогічні двигуни є і в транспортних літаках Ан-124 Руслан із флоту ДП "Антонов".
За словами заступника гендиректора ДП "Антонов" Максима Саноцького, у підприємстві вже відремонтували три із шести двигунів Ан-225. Два з них було поставлено як запасні частини на Ан-124.
"Наявність запасних двигунів для "Русланів" надважливе зараз, щоб повітряні судна довго не простоювали на технічному обслуговуванні. Зараз українські Ан-124 заробляють кошти для держави та допомагають перевозити оборонне озброєння для потреб України", — пояснюють у повідомленні.
Нагадаємо, раніше прокурори скерували до суду обвинувальний акт щодо колишнього гендиректора ДП "Антонов" Сергія Бичкова у справі про знищення армією рф українського літака АН-225 "Мрія".