Споживачі віддають перевагу продукції тих марок, які мають позитивну тривалу історію
Практично відразу воно отримало замовлення на виготовлення великої партії перев'язувальних матеріалів, призначених для шахтарів. Підприємство було забезпечено роботою на пів року, а потім планувалося його закрити. Але згодом, завдяки високій якості продукції й підвищеного попиту на товари, це рішення було скасовано. Завод продовжив свою роботу й в середині 60-х розпочався експорт у країни Європи, Азії, Африки.
У 1976 році випущена перша партія одноразових прокладок Bella для критичних днів. У 80-ті каталог бренду істотно розширюється й в нього входять щоденні варіанти. Наступне десятиліття стало вирішальним у розвитку марки. Для закріплення у своєму сегменті ринку необхідно було запропонувати оригінальну продукцію, яка відповідає потребам сучасних жінок, що ведуть активний спосіб життя. І менеджменту компанії це вдалося. В першу чергу, завдяки змінам у структурі підприємства та залученню до співпраці представників наукової та медичної сфери. Починається виготовлення моделей з крильцями, а також ультратонких виробів товщиною не більше 2 мм. У 1996 році компанія стає першим польським підприємством, що працює в медичній сфері, яке отримує право на маркування своїх виробів європейським сертифікатом СЄ. Бренд Белла не тільки займає перші позиції у своїй країні, а й впевнено закріплюється на європейському ринку.
Пропонований асортимент
На початку 2000-х марка представляє перші ароматизовані варіанти, а також починає випуск прокладок, які забезпечують максимальний доступ повітря до покривів. Практично щороку в колекцію входять нові пропозиції. Це прокладки для тінейджерів, тампони з аплікатором, гігієнічні вироби з просоченням з екстрактів лікарських рослин – липи, вербени, подорожника. Виробництво здійснюється не тільки на території Польщі, а й в ряді країн Європи. Тепер до складу групи TZMO SA входить 55 структурних підрозділів. Актуальний каталог гігієнічної продукції Bella представлений на сайті мультирегіонального інтернет-магазину Makeup https://makeup.com.ua/brand/152315/
Сьогодні в асортименті бренду:
Девіз Bella: "В гармонії з природою. У гармонії з собою". Фахівці компанії постійно працюють над розробкою гігієнічної продукції, яка забезпечує максимальний комфорт і бездоганно виконує заявлену дію. Кілька років тому розпочався випуск прокладок преміумкласу, зовнішній шар яких включає волокна бавовни. Такі вироби не тільки забезпечують надійний захист від протікань, а й відрізняються високою еластичністю. Продукція марки неодноразово визнавалася найпопулярнішим товаром року у своїй країні, а також щорічно утримує провідні позиції у рейтингу кращих польських компаній.