Системно транспортною галуззю в Україні ніхто не займається
Як передає RegioNews, про це Скічко розповів у інтерв'ю виданню Delo.ua.
Якщо коротко - вона занепадає. Стан стабільно поганий з тенденцією до погіршення. Попри всю стратегічну важливість і все ще великий потенціал, ніхто системно транспортною галуззю в Україні не займається, і так триває вже років 15 точно", - розповів він.
На його думку, тоді, коли інші країни залучають інвестиції в модернізацію своєї транспортної інфраструктури, Україна продовжує зношувати те старе, що в неї лишилось.
Ми відстаємо від усіх наших сусідів, і, тільки для того, щоби їх наздогнати, нам треба вкладати більше, ніж вкладають вони. Ми ж навпаки - вкладаємо менше. Без вкладень в інфраструктуру транспортна галузь не може розвиватися", - додав нардеп.
Скічко також зазначив, що державну політику у сфері транспорту мав би формувати відповідний орган виконавчої влади - Міністерство транспорту та інфраструктури.
"Чи існує така політика? Ні, на жаль. Але ж ідеться про зрозумілі правила і принципи, за яким працює весь світ... Допоки бізнес не бачить такої політики і не вірить в те, що робить держава, він дуже обережно заходитиме на ринок і не ризикуватиме вкладати. Між тим, це не тільки втрачені або не зароблені десятки, якщо не сотні, мільярдів гривень щороку для країни. Це також не створені тисячі нових робочих місць", - підкреслив він.
На думку нардепа, профільний міністр Владислав Криклій не продемонстрував системного бачення реформи галузі.
"Рік минув - не зроблено нічого. Якщо говорити про реальні результати, а не меморандуми. Абсолютно нічого! Міністерство має формувати політику і задавати вектор розвитку галузі, має бути план і розуміння, якою буде галузь через п’ять-десять років... Є якісь хаотичні безсистемні рішення, які насправді нічого не вирішують, а лише консервують проблеми, які накопичувалися роками. Міністр затикає дірки, які регулярно виникають у прогнилій системі", - зазначив Скічко.
Раніше нардеп Скічко заявив, що перегляд тарифів Укрзалізниці можливий тільки після реформування, і це має вирішувати НКРТ.