За один день у жовтні партії витратили $150 тисяч
Про це на прес-конференції в агентстві Інтерфакс-Україна повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська, передає RegioNews.
У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська.
Вона додала, що упродовж останніх тижнів перед місцевими виборами рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою.
Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тисяч в день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тисяч на день", - розповіла вона.
ОПОРА закликала політичні партії вказати ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.
Нагадаємо, "УДАР" за два тижні агітації витратив майже 46 мільйонів гривень.