Відеохостинг YouTube увів заборону на розміщення відеозаписів з небезпечними для життя і здоров'я або травмуючими психіку розіграшами, челленджами, трюками та іграми.
Рішення було прийнято у зв'язку зі зростаючою популярністю різних ігор та флешмобів, учасники яких повинні виконувати небезпечні завдання, передає Бі-бі-сі. Ці дії вже призвели до смерті кількох осіб, інші отримали каліцтва. Відеохостинг, що належить компанії Google заявив, що виступає проти подібного контенту. Особливу увагу YouTube звертає на завдання в Tide Pod Сhallenge і Fire Challenge. У першому випадку користувачі прокушували капсули з рідиною для прання білизни, у другому - намагалися ненадовго підпалити себе. "Наші правила забороняють контент, який заохочує небезпечну поведінку, що може завдати серйозної шкоди здоров'ю", - підкреслює компанія. Серед іншого, відтепер заборонені пранки, мета яких - переконати жертву розіграшу в тому, що вона знаходиться в небезпеці, хоча насправді це не так. При цьому на сайті відеохостингу говориться, що на YouTube розміщена величезна кількість смішних відео з розіграшами, які дуже люблять глядачі. Однак політика YouTube завжди полягала в тому, щоб смішні відео не перетинали межу, за якою вони стають небезпечними, додає компанія. YouTube дала користувачам два місяці, щоб змінити контент згідно з новими правилами, однак експерти зазначають, що дотримуватися їх буде непросто, оскільки часто буває складно визначити, який з них дійсно може завдати шкоди, а який ні. YouTube також заявляє, що не дозволить публікувати розіграші, які можуть призвести до емоційного розладу у дітей і викликати психологічну травму. Компанія каже, що тісно співпрацює з дитячими психологами для того, щоб визначити, що саме може викликати психологічну травму у дітей. YouTube не опублікувала повний список подібних заборонених пранків, але наводить приклад розіграшу, в якому дитину переконують, що її батьки померли. В останній час була ціла низка повідомлень про пранки і трюки, які в кращому випадку були нерозсудливими, а часто - смертельно небезпечними. У травні 20-річна Моналыза Перес з штату Міннесота була засуджена до шести місяців ув'язнення після того, як вона випадково застрелила свого приятеля Педро Руїза. Пара вирішила зняти відеролікі, на якому Перес стріляє в Руїза з пістолета через товсту книгу, вважаючи, що вона зупинить кулю. В результаті куля пробила книгу і поцілила Руїзу в груди. Поранення виявилося смертельним. За допомогою цього відеоролика пара хотіла підвищити популярність свого каналу на YouTube і залучити більше підписників. На початку січня 2019 року поліція американського штату Юта закликала жителів не водити автомобіль з зав'язаними очима, після того як в інтернеті поширилася гра, заснована на популярному фільмі жахів "Пташиний короб". У цій картині героїня Сандри Буллок ходить з пов'язкою на очах, щоб не бачити духів, один вигляд яких змушує людей вчинити самогубство. В рамках флешмобу 17-річна дівчина в місті Лейтон керувала автомобілем з зав'язаними очима, виїхала на смугу зустрічного руху та врізався в інший автомобіль. В результаті ніхто не постраждав. В понеділок поліція Уельсу почала розслідування з приводу відеозапису на YouTube, на якому британський пранкер йде по залізничному полотну з зав'язаними очима, не звертаючи уваги на стукіт коліс поїзда, що наближається.